donderdag 25 september 2014

Vertellen

Ik wil wel schrijven

Alleen, 

De woorden durven niet

4 opmerkingen:

  1. Ik denk dat dit heel frustrerend is voor jou, maar bij mij tovert dit bericht een glimlach op mijn gezicht. Ondanks woorden die niet willen, wel gek, want soms komen woorden als een waterval, wens ik je een fijne dag toe.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. En weet je....geen woord is te veel en ook geen te weinig. Dit is nu precies een goed bericht. Hoop dat al die woorden die niet durven een goed plekje hebben.....Koester en bemoedig ze. Misschien durven ze op een dag.
    Madelief.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat goed van je om...............dit te durven schrijven................daar is moed voor nodig, laat het .........Zijn.............

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik kreeg ook een glimlach op m'n gezicht vanwege het onverwachte karakter wat nieuwsgierigheid in me opriep. Succes Annelot!

    BeantwoordenVerwijderen