donderdag 30 januari 2014

Terug van vakantie...

Ik ben terug van vakantie. Wat was het lekker: een week op Lanzarotr, met zon, uitrusten en veel ontspanning.




Ik ben nog niet eerder zo in de winter naar de zon geweest, maar ik moet toch zeggen dat dat wel heel erg fijn is. Als je eenmaal in de zon bent, kun je je ook niet voorstellen dat het hier in Nederland gewoon koud is, én dat je daar weer naar terug moet.. 

Wat ook heel fijn was, was de inspiratie die weer volop kon stromen. Ik nam afstand van alle dingen die hier 'moeten', en bedacht allerlei toffe dingen om te doen en die ik ook graag wil doen. Ik was heel enthousiast en had ook echt zin om daarmee aan de slag te gaan. Maar nu ik weer thuis ben... Oei! Stiekem zou ik me het liefst ergens verschuilen, in bed, met een goed boek. Want nu zijn al die plannen wel heel eng... 

Het liefste zou ik dus wegkruipen en niets doen, maar ik hoop toch, dat ik met een deel van mijn plannen aan de slag ga. En als dat zo is, dan vertel ik er hier op mijn blog over.

Liefs

4 opmerkingen:

  1. Ha, ik kan me de heerlijkheid voorstellen. Ooooo, zon en warm en dat in de winter zomaar op je blote vel.....Wat fijn dat je zo genoten hebt. Kennelijk werd je er ook (over) moedig van. Hoe houd je dat nu vast? Het waren vast heel goede ideeën. Dag, Madelief.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Lanzarot, daar was ik nog nooit.... en een klein beetje jaloers ben ik wel!
    Heerlijk de zon op je lijf, die zit er nog op hé. Daar kun je deze winter nog op 'teren'.....!
    Hannah

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Heerlijk fijn! (en die plannen hoeven niet allemaal in 1 keer toch? ;-))

    BeantwoordenVerwijderen