dinsdag 10 september 2013

Koken met kleur #2

Ondertussen staan al een tijdje al mijn recepten van de eerste regenboogserie online. Het lijkt mij leuk om een keer alle recepten in één keer te maken en dan een regenboogdag te hebben:

Bij de thee koekjes met blauwe bessen. (Of het ontbijt, ze vullen best goed!)
Een lunch met maïskoekjes.
Als voorgerecht (groene) soep.
En als hoofdgerecht bietenschotel.
Toetje zijn dan de chocolade-aarbeien.
En de dag sluit je af met cakejes in een sinaasappel, bij het kampvuur.

Volgens mij is dat een goed gevulde dag. Misschien ga ik het nog wel een dag doen. Maar dan met kleine aanpassingen, want de cakejes in sinaasappels eet ik zelf niet..

Morgen begin ik met een nieuwe serie recepten, ook gebaseerd op de kleuren van de regenboog.


Liefs

Geen opmerkingen:

Een reactie posten