dinsdag 25 maart 2014

Seasons #7

Al een week geniet ik van de prachtige bloemetjes aan de boom hier in de tuin. Elke keer neem ik me voor om er foto's van te maken, maar het komt er niet van. En nu, nu ik mijn camera heb gepakt, zijn de bloemetjes niet meer zo mooi als eerst.




Tjah, eigen schuld dikke bult. Het deed me terugdenken aan de keer dat ik in de stromende regen stond. Net terug van vakantie en ik moest wachten tot de auto er was. Er verscheen een prachtige regenboog. Natuurlijk zag ik die wel, maar écht genieten daarvan deed ik nog niet. Toen hoorde ik een jongetje tegen zijn vader zeggen: 'Kijk Pap, daar, een regenboog!'. Zijn vader reageerde: 'Wacht even jongen, ik ben bezig.'

Ik denk nog vaak terug aan dat moment. Een regenboog is zo vluchtig, die wacht niet tot jij tijd hebt! Op dat moment, zodra ik dat hoorde, genoot ik meteen van de regenboog, ondanks de stromende regen.

Gelukkig genoot ik vorige week wel van de bloemetjes, ik heb ze alleen niet vereeuwigd ;).

Wel zette ik andere bloemetjes op de foto. Eigenlijk zijn het dezelfde soort bloemen, alleen op een andere plek in het land:



Liefs

1 opmerking:

  1. Ja wat gaat het snel he. Ik neem ook vaak niet de tijd om even een foto te maken en dan heb ik achteraf spijt, maar genieten zonder een foto te maken is ook fijn.

    BeantwoordenVerwijderen