zondag 9 februari 2014

Het dankwoord

Na al jullie lieve reacties op mijn achterflaptekst, schrijf ik vandaag graag (een deel van) mijn dankwoord voor het boek.

En dat is bijzonder, want eigenlijk was ik helemaal niet van plan om dat er in te doen. Dat heeft te maken met dat ik eigenlijk geen dank voelde voor mensen die me geholpen hadden. Want, die waren er niet. En dat komt dan weer omdat ik eigenlijk niet vertelde over mijn boek of geen hulp vroeg. Maar nu weet ik, dat positieve berichtjes me meer doen dan ik verwachtte. Het geeft me energie om door te gaan, en doorzettingsvermogen.

Dus, dank voor al jullie lieve berichtjes ;). (En ik vind het absoluut niet erg om vaker zulke berichtjes te ontvangen, hihi ).

Zo zou dat dan in mijn boek staan:

Dank aan iedereen die me lieve berichtjes stuurden, waarvan ik dacht dat ik ze niet nodig had, maar die me veel meer deden dan ik verwachtte. Dank!

;)

Liefs

1 opmerking: