zondag 14 april 2013

En de winnaars zijn..

Vanmiddag heb ik de winnaars van mijn prijzen getrokken. Eerst schreef ik alle namen op papiertjes. Verdeelt over twee bakjes: 


En ik trok: 

Winnaars zijn dus: Marije, die iets zelfgemaakts wint. En Michael en Mathilda krijgen van mij een gedichtje of verhaaltje. 

Wat is het toch leuk om iets weg te geven! Toen ik de namen ging trekken, merkte ik hoe jammer ik het vind dat ik jullie niet allemaal iets kan geven. Hopelijk doe ik dat natuurlijk toch ook een beetje door mijn blogs en alle berichtjes die ik daar plaats. Maar ik zal vaker iets weggeven, omdat dat mijn energie in ieder geval heel goed doet! 

Jullie allemaal bedankt voor het meedoen! Ik hoop dat jullie blijven lezen en zelf geïnspireerd raken en mij ook inspireren. 

Liefs

Geen opmerkingen:

Een reactie posten