dinsdag 16 april 2013

Vadapa!

Gisteren maakte ik eten met dingen die we nog in huis hadden. Dat was niet zoveel, dus moest ik improviseren. Langzaam ontstond er een idee, vooral doordat ik dit weekend ketanmeel heb gekocht. Dit is een rijstmeel, maar dan gemaakt van kleefrijst. Ik vond een lekker recept hier. Uiteindelijk heb ik dit gegeten:




Hieronder de ingrediënten die ik heb gebruikt, de bereiding heb ik opgevolgd en niets aan veranderd. Als je dit wilt maken, kun je dit op de site vinden die ik hierboven noem.

Het is trouwens een glutenvrij recept! Het is ook erg simpel. (Het kost wel even tijd omdat je niet snel na elkaar kunt bakken.)

Vadapa, ingrediënten: 
75 g rijstmeel
50 g ketanmeel
handvol peterselie, fijngehakt
snufje paprikapoeder
1 kleine ui, zeer fijngehakt
zout
water

Ik heb de vadapa belegd met doperwtenpuree (recept volgt), doperwtjes en gebakken champignons. 

Liefs

Geen opmerkingen:

Een reactie posten