donderdag 4 april 2013

Lentegevoel!

Buiten,
Buiten waar de bloemen groeien
Frisse lucht waait rond
Kleuren poppen op
Lente! 

Laatst was ik in een viltwinkeltje hier in de buurt, Niels Holgersson. Vaak denken mensen dat er in Friesland niets te beleven is, nou dat is absoluut niet waar! Dit winkeltje is hier een voorbeeld van. Ze hebben de prachtigste seizoenstafels met allerlei vilten poppetjes, dieren en bloemen. Ik kocht twee setjes, waarvan de eerste af is.

Het is een prachtige narcissenslinger geworden, die wij om kerstboomverlichting hebben gedaan. Nu hangt er tussen de keuken en woonkamer een slinger. Het geeft een echt lentegevoel, ook al zitten we binnen.

In het donker geeft het ook wel een beetje een kerstsfeer, al die lichtjes:





Ik heb een snoer van 50 lichtjes gebruikt en er zijn maar 10 bloemen. Ik ga er nog 10 bij maken, zodat de bloemen iets evenwichter verdeeld zijn over het snoer. En ze zijn er heel makkelijk af te schuiven, dus deze lichtjes kunnen nog prima als kerstverlichting gebruikt worden. Of met andere bloemen, of andere dingen. Ik ben al ideeën aan het verzinnen voor de andere seizoenen. Wie weet, wat er volgend seizoen komt :).

Eerst maar genieten van de lente.

Liefs

Geen opmerkingen:

Een reactie posten