woensdag 17 april 2013

Verwondering - zien met je hart

Vanmorgen schreef ik mijn ochtendpagina's*. Lekker buiten, omdat dat nu eenmaal kan! Steeds meer kan ik genieten van alles in onze tuin. En steeds meer zie ik het ook.

Vanmorgen ontdekte ik 3 draden van een spin. Maar het was geen web, het waren echt draden, die daar tussen het ene niets en het andere niets liepen. Heel bijzonder!

Daarna viel mij het gras op. Dit was natuurlijk nog nat, maar het was heel bijzonder nat. Vond ik dan;) Eigenlijk heb ik nog nooit zo naar het gras gekeken, dus misschien ziet het gras er wel altijd zo uit. Daar ga ik nu zeker naar kijken.

Ik maakte een paar foto's van mijn prachtige verwondering over de prachtige natuur. Die wil ik graag met jullie delen.

Zo is het gewoon gras: 

En van dichtbij is het wondergras:





Ik ga weer snel terug naar buiten, genieten van alle andere dingen in onze tuin :)

Fijne dag!

Liefs


1 opmerking: