zaterdag 13 juli 2013

Paars

Twee weken geleden begon ik met het haken van een nieuwe riem. De vorige riem vond ik zo mooi geworden, dat ik er eigenlijk zelf ook wel één wilde hebben. Eigenlijk maakte ik hem niet eens voor mezelf. Gewoon om nog zo'n riem te maken. Want het is een heerlijk haakwerkje waarbij je niet zo heel veel hoeft na te denken.

En toen kocht ik heel toevallig, terwijl ik niet aan de riem dacht, een paars rokje. Een zwier rokje.

1 + 1 = 2.

De riem past wel heel goed bij het rokje. Dus misschien, misschien houd ik hem wel zelf. En dan maak ik er nog één, of meer. Ligt er aan hoe leuk ik het blijf vinden.









En onze kat? Volgens mij vond zij het ook wel mooi. :) 


Ze vond het zelfs niet erg als ik haar er mee versierde:


Misschien maak ik de volgende keer wel een kattenhalsband ;)

Liefs

2 opmerkingen:

  1. Mooi geworden zeg, maakt een jurk extra feestelijk.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat staat de riem mooi op jouw rok. Hij komt zo echt prachtig
    tot zijn recht. Houd hem maar lekker zelf.

    Groetjes, Margaret



    BeantwoordenVerwijderen