vrijdag 20 september 2013

Jarig

Deze week bestond uit feest; twee verjaardagen, die van mijn broertje en die van mijzelf vandaag. Dat betekent veel taart, veel lekker eten (pizza in dit geval) en veel gezelligheid.

En als afsluiting van de dag nog een prachtig cadeautje van het universum:


Wat een fijne dag. 

Binnenkort zet ik de recepten online van de taarten :)

Liefs

p.s. ik heb de instellingen van het bestand van de oefening verandert, als het goed is is hij nu wel te openen. Via hier

2 opmerkingen:

  1. Hoi Lot, Van harte gefeliciteerd met je verjaardag! En, wat een prachtig kadootje kreeg je! Ik kreeg de oefening in mijn mailbox; Dankjewel! Die regenboog is daarmee dubbel toepasselijk!
    Hannah

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Nog van harte gefeliciteerd met je verjaardag Annelot! :-D
    (en met die van je broertje!)
    Klinkt als een heel gezellige (en lekkere nomnomnom) dag!
    Groetjes,

    BeantwoordenVerwijderen