donderdag 19 september 2013

Ontdek je dromen - een oefening

Op het Elfenkunstfestival gaf ik een schrijfworkshop. Ik deed de schrijfoefening met volwassenen en met kinderen en ontdekte dat hij niet geschikt is voor kinderen. Voor deze doelgroep had ik de oefening ook niet gemaakt, dus het verbaasde me niet heel erg.

De oefening is wel geschikt voor volwassenen. Vooral als je van schrijven houdt en al een beetje ervaren bent met reflectief schrijven. Geen verhalen schrijven om het verhalen schrijven, maar voor jezelf, voor jouw persoonlijke proces.

Ik vind het zelf een hele krachtige oefening en ben er zelf heel blij mee. Daarom deel ik hem ook graag met jullie.

Via deze link kunnen jullie de opdracht bekijken en downloaden. (Ik hoop dat het werkt zo. Lukt het niet en wil je de opdracht wel graag bekijken, stuur me dan een mailtje, dan mail ik de oefening. lotdewit85@gmail.com).

Veel plezier met het ontdekken van jouw dromen. Met het leven van jouw dromen, zo volledig als maar kan.



Liefs

Geen opmerkingen:

Een reactie posten