woensdag 9 april 2014

Dierenkracht #3 - leeuw

Voor de opdracht voor mijn opleiding, maak ik een totempaal. Als eerste dier koos ik de olifant. Als tweede dier koos ik de leeuw. 

De leeuw staat voor kracht; hij is tenslotte de koning van alle dieren. Hij gaat over zelfvertrouwen. En daar vond ik dit bijpassende plaatje bij: 

 

Ondertussen is de totempaal af! Althans, alle dieren zijn klaar én afgebakken. Het enige wat nog moet gebeuren, is het in elkaar zetten van de totempaal zelf. Dat vind ik nog wel een beetje spannend, omdat het natuurlijk allemaal nog wel heel kwetsbaar is.. Dus ik wacht er nog even mee ;)

Hier de foto van de geboetseerde leeuw: 


En de olifant:

(de steen waar ze op staan is een prachtig stuk speksteen, ik ben van plan daar een beeld van te maken..)

Liefs

1 opmerking:

  1. wat zijn ze goed gelukt! Ben benieuwd naar het eindresultaat. Succes ermee. xx

    BeantwoordenVerwijderen