vrijdag 11 april 2014

Gehaakt babyvestje

Ik haakte een schattig babyvestje met een heel schattig garen (Lang - mille colori baby, kleur 845.0056). De kleur verloopt snel, wat ik in dit vestje goed vind uitkomen. 




Dit vestje maakte ik al eens eerder. Toen met een heel ander garen, waardoor het eindresultaat ook heel anders is. Het patroon voor dit vestje is te vinden bij Charami en heet Angel Wings Pinafore. Omdat dit garen dunner was dan dat in het originele patroon, veranderde ik het patroon een klein beetje, dit is niet zo moeilijk om te doen. Ik nam een kwart aantal beginlossen meer. Het patroon kun je verder hetzelfde blijven volgen, enkel rij 8 moet je aanpassen.

Liefs

4 opmerkingen:

  1. Wat een schatje! En wat prachtig, die overlopende kleuren!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat mooi met die overlopende kleuren!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Zelfs zonder een baby erin heel lief!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. It's so beautiful and I love the colors!! I saw your baby best on Annemarie's Haakblog. I invite you to join my link party at www.GoCrochetCrazy.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen