vrijdag 4 april 2014

Rokje haken #1

Terwijl ik deze week op zoek was naar inspiratie, bedacht ik me dat ik al ik een hele tijd een rokje wil haken. En eigenlijk had ik hierbij ook al een patroon in gedachten. Dit vond ik terug op één van mijn pinterestborden:

Klik op foto voor origineel
Nergens kon ik echter een patroon vinden, dus zocht ik het zelf uit en maakte een patroon voor een rokje.

Tot nu toe ziet het er zo uit: 



Vaak werk ik met veel verschillende kleuren door elkaar. Nu koos ik voor blauwtinten en één kleur paars. Tot nu toe ben ik nog niet heel tevreden over de kleuren, maar hopelijk wordt het geheel heel leuk. 

Zodra het klaar is laat ik foto's zien en ik zal het patroon ook met jullie delen. 

Liefs

3 opmerkingen:

  1. Ooooo, deze is ook leuk. Het lijkt op de golven van je achtergrond. Ik voel ook meteen inspiratie opkomen voor het zoveelste 'billendoekje'. Ik draag ze veel over een broek...op frisse dagen.
    Ben benieuwd hoe het is als je klaar bent...
    Dag,
    Madelief.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. WAt een leuk patroon, en de kleuren passen ook mooi bij elkaar!
    Leuk, ik ben ook erg benieuwd naar het eindresultaat!
    Veel haakplezier!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Tof! Mooi patroon en ik vind de kleuren juist heel leuk! Lekker vrolijk maar niet te druk. Ik ben benieuwd naar het eindresultaat!

    BeantwoordenVerwijderen