zaterdag 26 oktober 2013

Een (herfstige) omslagdoek

Ik haakte deze omslagdoek volgens een patroon van Wieke van Keulen:





Het was heel leuk om te doen, vooral omdat het een heel simpel en duidelijk te volgen patroon is. Het was echter wel een hele klus.. Toen ik de sjaal af had twijfelde ik of de franje een goede toevoeging zou zijn. Zelf houd ik niet zo van franje. Ik ben blij dat ik het wel heb toegevoegd, want dit maakt hem echt af. De sjaal is voor mijn moeder, Mam, zo ziet hij er dus uit. Volgende week krijg je hem en kun je er van genieten ;)

(Ik heb deze omslagdoek gehaakt met Drops Delight (kleur 13) en haaknaald 3,5).

Liefs

6 opmerkingen:

  1. Prachtige sjaal! Beetje jaloers op jouw moeder:-)
    Hannah

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ziet er geweldig uit, en past helemaal bij het weer van vandaag. Helaas nog een weekje wachten. Alvast dank voor al het werk. x

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Prachtig, Annelot, complimenten. Mag ik de foto's gebruiken voor mijn blog? Natuurlijk met een link. De standaard vraag die ik altijd krijg is welke materialen zijn gebruikt en welke haaknaald. Kun jij mij als ik hem mag plaatsen ook mailen?
    Aanstaande dinsdag plaats ik geen foto's op mijn blog, ik ben druk met het vullen van mijn nieuwe website (wiekevankeulen.com). De week erna op dinsdag plaats ik weer foto's van werk van anderen om te inspireren.
    Groet, Wieke

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hele mooie kleuren, vast een blije mama :)

    BeantwoordenVerwijderen