dinsdag 29 oktober 2013

Twijfel

Ik heb mijn beginnetje van het herfstproject uitgehaald. Mijn nieuwe plan bestond uit het haken van cirkels van verschillende grootte, om die met elkaar te verbinden tot een omslagdoek. En daar ben ik ook mee begonnen. Dat plan bevatte ook het idee om de cirkels meteen aan elkaar te haken (join as you go). Maar terwijl ik de eerste cirkels zo aan elkaar maakte, besefte ik dat dat is niet wat ik wil. Dit komt door het snelle kleurverloop, hierdoor wordt de omslagdoek alsnog chaotisch.

Kijk maar mee. De cirkels die ik nu heb:


Of past dat juist bij het thema herfst? Blaadjes zijn ook niet netjes geordend....

Al met al heb ik weer twijfels over wat ik zal doen. Lastig hoor!  Vorig jaar was mijn idee met mijn herfstproject zo duidelijk, dat het nu wennen is dat ik zoveel twijfel.

Heeft iemand tips of ideeën voor een mooie omslagdoek? Het mag ook iets heel anders zijn dan mijn idee met cirkels..

Liefs

1 opmerking:

  1. Misschien is je idee van de blaadjes, die rommelig over elkaar liggen toch wel een goed idee. Lekker blaadjes haken,over elkaar strooien en dan aan elkaar maken.

    BeantwoordenVerwijderen