zondag 6 oktober 2013

Favoriete recepten van de week #8

Deze week at ik voor het eerst dit seizoen weer pompoen. Heerlijk!

Ik maakte ook twee keer appelpannenkoekjes, met kokosmeel. Het recept vond ik bij Food Renegade. Heerlijk als toetje, én ook als ontbijt.

Maar de topper van deze week was een heerlijk toetje, een combinatie van chocolade en pindakaas, als custard. Officieel heet het 'Almond Chocolate Pots de Creme', het recept vond ik bij Green Kitchen Stories. Ik verving de amandelboter door pindakaas, omdat ik het eerste niet in huis had. Daardoor smaakte het natuurlijk wel heel anders, maar dit was ook heerlijk!

Dan nog één receptje, wat ik niet deze week maakte, maar wat ik wel graag met jullie deel. (En ik had al weken geleden beloofd dit te plaatsen). Het zijn koekjes van kokosmeel, maar daar smaken ze niet naar. Stiekem vind ik ze zelfs lekkerder als ze een dagje oud zijn, dan zijn ze wat smeuïger. Recept komt van Eet Goed, Voel je Goed. De hoeveelheid die zij gebruikt, is voor heel veel koekjes, wel twee bakplaten vol. Ik raad aan om de hoeveelheden te halveren, behalve als je veel kinderen te voeden hebt ;).

Liefs

Geen opmerkingen:

Een reactie posten