woensdag 30 oktober 2013

September - elke dag een andere hanger

In september droeg ik elke dag een zelfgemaakte hanger. Deze hangers heb ik allemaal van fimoklei gemaakt. Ik maakte ze eigenlijk voor de marktjes waar ik op stond, maar ik verkocht er bijna geen één. Ik vond het zonde om ze dan maar in een kast te gooien. Daarom besloot ik om ze zelf te gaan dragen. Niet allemaal heb ik ze gedragen, er zijn er nog meer, maar dit geeft wel een goed beeld van de verschillende soorten hangers:


Ik vond het heel leuk om ze allemaal te maken. Steeds kreeg ik weer nieuwe inspiratie om een ander soort hanger te maken. Ze zijn dan ook allemaal verschillend. Ze zijn ook te koop, voor wie interesse heeft ;)
(Alleen ben ik ze nu wel even kwijt... Hihi. Dat krijg je met verhuizen..)

Liefs

2 opmerkingen: