dinsdag 28 mei 2013

Een cadeautje...

... Voor Marije!

Eindelijk kan ik het hier laten zien, want ze heeft de riem laatst ontvangen. Deze riem heb ik gemaakt speciaal voor Marije, nadat zij de give-away had gewonnen. Hier de foto's van de riem, die ik toch best wel mooi vind geworden.

Lieve Marije, het was heel leuk om iets voor jou te maken! En volgens mij ben je er ook heel blij mee, dat is heel fijn :).







En nog een foto van de blije, dansende ontvanger.
De riem werd meteen geïntegreerd in haar presentatie :) 
De riem is gemaakt volledig met de techniek 'vrij haken', wat natuurlijk eigenlijk geen techniek is. Van tevoren wist ik niet hoe de riem eruit zou gaan zien. De enige instructie die ik van Marije kreeg, was over de kleuren: zij wilde graag de kleuren blauw en groen. Er zit meer blauw in dan groen. En op de foto's lijkt het ook blauwer dan het in het echt eigenlijk is.

Liefs

2 opmerkingen: