zaterdag 11 mei 2013

Photo workshop - assignment 1

Ik doe mee aan de fotoworkshop van Pure Photo Workshop. Vijf weken lang maak ik foto's rondom een opdracht. Vandaag de eerste opdracht. Mijn blogje van vandaag is daarom in het Engels;).

A short introduction: My name is Annelot, I am 21 years old and have almost no experience with taking pictures. I really like other people's pictures, but not my own (most of the time). I don't have a really good camera, I'm just starting with taking pictures, so that will have to wait till later.

The first assignment is about my own style. To discover my own style. Well, that is not very hard for me: my style includes a lot of rainbows. So I made a board with that theme on pinterest. To see al the pictures, click here.

I tried to make a compilation of the pictures I like most, but I cannot make a choice between all those beautiful pictures. So if you want to see what my style is, you can go to my board on pinterest.

I think my style is all about colour. Bright colours, in all combinations. But most of all with the colours of the rainbow. So I made pictures with a lot of colour.




Some of the pictures I made really serious, others just a bit more random. And actually, that are the ones that I like most.

Liefs.

16 opmerkingen:

  1. What a bright and happy bouquet! It truly expresses your love for color! Using the neutral background really makes the colors pop! Good job!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Love the colors in your photos. And I like your pinboard a lot. The rainbow of colors inspires me a lot. Love it.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Jade says http://deijsvogelendevis.blogspot.nl : L really like the pins on the pinboard a lot. I can see you love colors as much as I do. I love the flowers in your photos.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Nice colors! I also like rainbows a lot!

    You did a good job on our first assignment X

    BeantwoordenVerwijderen
  5. De kleuren knallen er uit! heerlijk!
    Ik ga straks ook even rustig wat repinnen ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Het mooie aan de foto's vind ik dat de kleuren van je achtergrond op deze blog er precies bij passen....Op de bovenste foto is het net alsof het pad er achter naar je bloemen toe loopt.....dat vind ik mooi.Madelief

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Je pinbord is prachtig!! Heel veel mooie kleuren, vaak tegen een natuurlijke achtergrond, waardoor ze er nog meer uitspringen!

    Je reizende vaas met bloemen is heel mooi, regenboogkleuren inderdaad :D Ik vind de foto op de boomstomp het mooiste - kleur tegen een natuurlijke achtergrond is precies wat ik op je pinbord zie :) Ik vind het leuk om te zien dat je je bos bloemen hebt meegenomen en op verschillende plekken hebt gefotografeerd, dat vertelt ook weer een verhaal!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wauw Lot,
    je style board zit vol beweging en kleur!!!
    De kleuren heb je zelf mooi gefotografeerd!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Whoohaa, knal die kleuren, erg fijn!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Mooi, de regenbogen in je pinbord, en goed gekozen dan de bloemen foto's. Ik hou van de velle kleuren

    BeantwoordenVerwijderen
  11. De eerste foto vind ik ook het mooiste, mooi die wazige achtergrond!

    BeantwoordenVerwijderen
  12. wat een kleurrijk pinbord, heel mooi..
    mooie foto, ik wordt de kleuren ingetrokken..

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wauw, de kleuren van de bloemen spátten van het scherm!
    Ik zag zelden zo'n kleurig pinboard

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wat kleurt je regenboogboeket mooi op het gras! Wat een intense foto

    BeantwoordenVerwijderen
  15. De kleuren spatten van het scherm, mooi!

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Leuk om te zien hoe je je eigen stijl ontdekt

    BeantwoordenVerwijderen