maandag 27 mei 2013

Lenteproject #4

In het kader van mijn lenteproject heb ik toch nog wat gemaakt. Nog steeds had ik niet heel veel inspiratie. Er was dan wel een vaag idee, met een aantal randvoorwaarden, maar ik zat nog niet in een flow.

Het thema stond vast, lente natuurlijk, met een focus op groei en verandering. Daarnaast wilde ik graag met vilt werken. Maar wat ik ging maken, dat had ik nog niet bedacht. Ik kocht bij deze winkel allerlei tinten groen.

Dus maakte ik eerst maar gewoon een proeflapje. En van dat proeflapje versierde ik een (dik) A5-notitieboek. Ik ben er blij mee. Vilt (natvilten) is fijn materiaal om mee te werken. Ik heb natuurlijk ook verbeterpuntjes ontdekt, maar ik weet zeker dat ik van dit materiaal een (groter) lenteproject ga maken.

Het begin: nog ongevilt



En het eindresultaat:



De knoop is gemaakt van fimo-klei
Nu heb ik zin om veel meer van deze notitieboeken te maken. In allerlei kleuren. Maar ja, ik heb al zoveel notitieboeken.. Iemand interesse?

Liefs

Geen opmerkingen:

Een reactie posten