maandag 6 mei 2013

Vrij haken - inspiratie

Gisteren was ik op zoek naar een haakpatroon. Dit heb ik niet gevonden, maar ik vond wel prachtige foto's van projecten die gebaseerd zijn op vrij haken. Ik heb net zo'n projectje afgerond en ik vind het heel leuk om te doen! De resultaten zijn ook heel mooi. Vind ik dan althans. De foto's van mijn projectje volgen nog, want ik wil graag dat het resultaat een verrassing blijft tot ik het aan de ontvanger overhandig ;).

Maar, ik wil wel de volgende foto's met jullie delen. (Klik op de eerste foto voor de website waar ik alle foto's heb gevonden). Het zijn allemaal sjaals, gebaseerd op het vrij haken. Vrij haken is werken zonder patroon. Je kunt alle technieken en kleuren door elkaar gebruiken. En vooral ook het materiaal kun je afwisselen. Ik vind het een hele fijne manier van haken. Je hoeft alleen maar mee te gaan met wat je aan het doen bent. Dit is natuurlijk voor sommige mensen ook juist het lastige aan deze manier van haken. Want je volgt niet simpelweg een patroon.







Wat een prachtige sjaals! 

Voor mij zijn deze foto's inspirerend. Voor jullie ook? 


Liefs

1 opmerking: