vrijdag 31 mei 2013

Vakantie-ideeën #4

Ik was echt niet van plan deze tekst te schrijven. Echt niet hoor! Ik was helemaal niet op zoek naar nóg meer leuke vakantie-ideeën, maar de ideeën dachten er anders over.

Ik heb dus weer twee nieuwe ideeën.

Het eerste is een zomer-schrijfcursus. Een cursus waarin je leert hoe je een kinderboek moet schrijven. Meer info kun je hier vinden. Het lijkt me heel leuk om samen met een groep mensen te schrijven en na te denken over hoe je goed schrijft. :)

En het andere is het ElfenKunstfestival. Op drie plaatsen wordt dit festival georganiseerd, waarvan twee in België en één in Drenthe. In Drenthe wordt het georganiseerd op De Uelenspieghel, te Uffelte. Twee dagen lang staan elfen centraal. Optredens, workshops, een markt. Ik ben er nog niet geweest, dit jaar ga ik er wel heen. Naar Drenthe. Het lijkt me heel kleurrijk, gezellig en vol plezier!

Wat heel leuk is, is dat mijn moeder harpmuziek gaat maken op dit festival. Ze maakt echt prachtige harpmuziek, die heel goed zal passen bij dit festival. En waarschijnlijk, ga ik zelf ook een workshop geven! Meer informatie volgt. :)

Liefs

2 opmerkingen:

  1. Wat leuk! Dat elfenkunstfestival! En ook nog in Drenthe....... Kan alleen niet vinden, waar in Drenthe? Weet jij dat?
    Hannah

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ja, ik weet waar het is :). Het is op de Uelenspieghel, in Uffelte. Het is een camping, midden in het bos. Heel fijn terrein :). Zal het er even bij zetten in het bericht.

    BeantwoordenVerwijderen