zondag 26 mei 2013

Photo workshop 3 - bloopers

Gisteren publiceerde ik mijn foto's voor de fotoworkshop. Nu waren dat niet mijn eerste foto's, maar wel de beste foto's. Ik probeerde namelijk eerst kralen op de foto te zetten die ik liet vallen. Dit lukte helemaal niet, ze stonden bijna geen enkele keer op de foto. Eigenlijk had ik niet eens die foto's bekeken, ik dacht dat het toch helemaal niet interessant zou zijn.

Tot ik vandaag toch nog even keek. De meeste foto's (meer dan 50) bevatten alleen gras en lucht, geen enkele kraal te zien. Maar 3 foto's bevatten wel kralen. En eigenlijk, zijn ze heel grappig geworden. Het zijn net UFO's of zo.

Dus bij deze nog mijn mislukte foto's. Hopelijk komt er geen hype uit over UFO's hier in de buurt;). Nee, het zijn echt vallende kralen.



Liefs!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten